وضعیت قیمت آهن آلات در بازار آهن دیروز
نوشته شده توسط : آهن پرایس

وضعیت قیمت آهن آلات در بازار آهن دیروز


اخبار بازار آهن روز گذشته حاکی از نوسان قیمت ها می باشد. در ابتدای صبح دیروز قیمت پروفیل و قیمت میلگرد و قیمت تیرآهن ثابت اعلام شد، اما از ساعت 12 به بعد قیمت ها جو نوسانی به خود پیدا کرد و بازار دچار نوسان شد. این موضوع باعث شد تا دوباره عرضه کنندگان آهن آلات، اقدام به بستن فروش خود کنند.

 

 قیمت پروفیل

روز گذشته وضعیت قیمت آهن آلات رو به بالا بود و قیمت ها بصورت لحظه  ای تغیر پیدا می کرد. با وجود این تفاسیر قیمت پروفیل ها از همان ابتدای صبح دیروز با افزایش 30 تومانی اعلام شد و تا پایان روز تغیری پیدا نکرد.

 

 

 

 قیمت میلگرد

قیمت میلگرد ها نیز در روز گذشته دست خوش افزایش قیمت شد و جو نوسانی بالایی را به خود گرفت. قیمت میلگرد نیشابور، قیمت میلگرد ابهر و ...15 الی 50 تومان افزایش پیدا کرد و کارخانه های تولید کننده این میلگرد ها، فروش خود را بستند.

 

 

 

قیمت تیرآهن

در چند روز اخیر که قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان بسیار رو به بالا و افزایشی بود، دیروز قیمت های نسبتا ثابتی داشت و قیمت ها کمی کاهش یافت. می توان به وضوح اعلام کرد که قیمت تیرآهن های ذوبی پس از گذشت چند روز افزایش قیمت در حال حاضر روندی ثابت پیدا کرده و قیمت ها در بعضی از سایز ها کمی کاهش یافته است. با وجود این تفاسیر لازم به ذکر است که قیمت تیرآهن های متفرقه افزایش پیدا کرده و از آن سیر ثابت بودن خود خارج شده است.

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ⬅️اینجا ➡️ را کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: